| First BLog |

hemmmm abg aku yang baek...n terchumel...............

his name is MUHAMMAD FIKRI............
die single mingle chumel handsome baik ngengade manje semua ade.hahahahahaha
perangai die same ngn aku......so kita org sekepalaa n sekaki lah kan
die selalu majok ngn aku......n juga selalu buat pangai.........
BENGANG hehe padahal aku poun selalu buat pangai jugak.....die selalu marah aku........
klo korang nak tahu....sebenarnye die nih pemalu.....pemalu lawan pemarah AMACAM....
lain macam kan....
aku taktahu camne leh terlekat ngn die....pelik sesanagt tau.....
jumpe first time DLM BAS
haahaha...dh lah aku selalu ejek die....mesti die skit atie je ngn  aku en...hahaha......

oklah malas nak citah panjang222
ASSALAMMUALAIKUM

0 kuching terkinja-kinja:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Lettha| Copyright-2011 Protected | Infinite